Login

Valge maailm Sinine maailm Roheline maailm Must maailm Punane maailm new

Statistika

valges online: 16

sinises online: 2

rohelises online: 2

mustas online: 2

punases online: 24

kokku online: 46

08.01.2011 - Järgmised kolm muudatust sõjasüsteemis

Nagu eile sai lubatud, teostame kamba ja sõjandusega veel mõned muudatused.

Tänased muudatused on teostatud selleks, et muuta palju olulisemaks sõja kuulutamine. Kambata mängijate võimalusi piirasime selleks, et nii ei saaks enam mööda hiilida eilsest lepingute limiidist.

Täna toome teieni neist kolm:

1. Neutraalse kamba linna ja kambata mängija linna ründamine võtab nüüd 24 tundi. Varem võttis 14 tundi. Vaenlaste ja omanikuta linnade ründamine võtab endiselt 14 tundi.

2. Neutraalse kamba linna ning kambata mängija linna ei saa enam kaitset saata.

3. Kambata mängija saab nüüd ainult oma linnadesse kaitset saata. Teisi mängijaid ta abistada ei saa.

Parandatud sai ka üks viga, mis ilmnes eilse lepingute kustutamisega. Kui kambal ei olnud ühtki liitlast, võttis oma kambaliikme linna kaitse saatmine 14 tundi, kuigi peab võtma 10 tundi.
Nüüd on see viga eemaldatud.
Tänud kasutajatele, kes sellele veale tähelepanu juhtisid.
Uudise kommentaarid (48)

Ainult hullemaks läheb:S
AGA SEE AINULT MINU ARVAMUS!!!!

      Valge kapaz (08.01.2011, 16:10)


Midagi hullemaks pole küll läinud. Kui vähendati liikmete limiit, siis on need 3 eelnimetatud uuendust väga vajalikud.
Nüüd tuleb midagi ette võtta sõdade piiramisega, siis oleks kõik korras.

      Valge Jumper (08.01.2011, 16:19)


see 1000 sõda on küll palju jah aga kas see on et 1000 aka 1000 kampa siis kellega sõda saad alustada?

      Valge Brr (08.01.2011, 16:39)



Algne postitaja oli p_kakleja007:
see 1000 sõda on küll palju jah aga kas see on et 1000 aka 1000 kampa siis kellega sõda saad alustada?


See tähendab, et mitu sõda saab olla KORRAGA sinu kamba kuulutatud.
Kuna hetkel realselt piirang puudub, siis panin selleks arvuks 1000.

      Sinine L6vi (08.01.2011, 16:44)


ok aga üks küssa veel et hmm limiit oli 40 liiget aga nii mõnelgi esikohal olevatest kampadest on rohkem liikmeid nt #1 on 90 millegagi liiget, võiks panna et 24h kui 40 liiget ei ole on kamp kinni vms. see arendaks kah sõjandust

ja nagu ma tean et kamba suurendamine maksis kah krediiti kas siis nüüd ei peaks seda krediiti liidritele tagasi maksma? see nagu ülelend või nii ju? (tehke kambad suuremaks (100) ja siis limiidi muudatus (40).)

      Valge Brr (08.01.2011, 16:49)



Algne postitaja oli p_kakleja007:
ok aga üks küssa veel et hmm limiit oli 40 liiget aga nii mõnelgi esikohal olevatest kampadest on rohkem liikmeid nt #1 on 90 millegagi liiget, võiks panna et 24h kui 40 liiget ei ole on kamp kinni vms. see arendaks kah sõjandust

ja nagu ma tean et kamba suurendamine maksis kah krediiti kas siis nüüd ei peaks seda krediiti liidritele tagasi maksma? see nagu ülelend või nii ju? (tehke kambad suuremaks (100) ja siis limiidi muudatus (40).)



Sellest rääkisime juba eilses uudises. Liidrid said krediidi tagasi ning teisipäeval tõstavad adminnid üleliigsed liikmed kampadest välja.

      Sinine L6vi (08.01.2011, 16:54)


Nijah iga uus ja hullem... Huvitav kaua see crime veel sedasi selliste uuenduste näol hingitseb... Igatahes mitte vanade ja püsivate liikmete näol... parimal juhul uute ja paari kuu v aasta mängijate näol... aga nuh mis siin ikka viriseda...EDU.EE

      Valge monster (08.01.2011, 19:31)



Algne postitaja oli L6vi:

Algne postitaja oli p_kakleja007:
ok aga üks küssa veel et hmm limiit oli 40 liiget aga nii mõnelgi esikohal olevatest kampadest on rohkem liikmeid nt #1 on 90 millegagi liiget, võiks panna et 24h kui 40 liiget ei ole on kamp kinni vms. see arendaks kah sõjandust

ja nagu ma tean et kamba suurendamine maksis kah krediiti kas siis nüüd ei peaks seda krediiti liidritele tagasi maksma? see nagu ülelend või nii ju? (tehke kambad suuremaks (100) ja siis limiidi muudatus (40).)



Sellest rääkisime juba eilses uudises. Liidrid said krediidi tagasi ning teisipäeval tõstavad adminnid üleliigsed liikmed kampadest välja.





Umm,tuleb mainida et krediit jõudis edukalt kohale AGa see selleks.

Teine asi, et kuidas see liikmete väljatõstmine käib adminni poolt,kas lampi teatud osa,või siis auastmel 1 ja nii kõrgemale?

      Valge Trojan Horse (08.01.2011, 19:36)


kuskil oli jutt, et kuulsuse järgi arvatavasti.

      Sinine se7en (08.01.2011, 20:01)



Algne postitaja oli Trojan Horse:

Algne postitaja oli L6vi:

Algne postitaja oli p_kakleja007:
ok aga üks küssa veel et hmm limiit oli 40 liiget aga nii mõnelgi esikohal olevatest kampadest on rohkem liikmeid nt #1 on 90 millegagi liiget, võiks panna et 24h kui 40 liiget ei ole on kamp kinni vms. see arendaks kah sõjandust

ja nagu ma tean et kamba suurendamine maksis kah krediiti kas siis nüüd ei peaks seda krediiti liidritele tagasi maksma? see nagu ülelend või nii ju? (tehke kambad suuremaks (100) ja siis limiidi muudatus (40).)



Sellest rääkisime juba eilses uudises. Liidrid said krediidi tagasi ning teisipäeval tõstavad adminnid üleliigsed liikmed kampadest välja.





Umm,tuleb mainida et krediit jõudis edukalt kohale AGa see selleks.

Teine asi, et kuidas see liikmete väljatõstmine käib adminni poolt,kas lampi teatud osa,või siis auastmel 1 ja nii kõrgemale?



Soovitan siiski liidritel see otsus ise ära teha ning ennetavalt üleliigsed liikmed välja visata.

Ma arvan, et kuulsuse järgi hakkame alt üles välja viskama.

PS! muutsin just "lahku kambast" linki veidi kambavälimusele sobivamaks.

      Sinine L6vi (08.01.2011, 20:34)


1. Neutraalse kamba linna ja kambata mängija linna ründamine võtab nüüd 24 tundi.

See on suht mõtetu
Miks see ei või olla ka 14 tundi?
ründamine võtab nüüd nii kaua aega
MÕTETU UUENDUS

      Sinine ___AnDu___ (08.01.2011, 21:04)



Algne postitaja oli ___AnDu___:
1. Neutraalse kamba linna ja kambata mängija linna ründamine võtab nüüd 24 tundi.

See on suht mõtetu
Miks see ei või olla ka 14 tundi?
ründamine võtab nüüd nii kaua aega
MÕTETU UUENDUS



See ju uudises seletatud, miks see nii on. Uudist ikka lugesid enne kui küsimusi hakkasid esitama?

      Sinine L6vi (08.01.2011, 21:15)




See ju uudises seletatud, miks see nii on. Uudist ikka lugesid enne kui küsimusi hakkasid esitama?



Anna Mulle uudise link, ma ei leia seda s***a kuskilt

      Sinine ___AnDu___ (08.01.2011, 21:26)



Algne postitaja oli ___AnDu___:


See ju uudises seletatud, miks see nii on. Uudist ikka lugesid enne kui küsimusi hakkasid esitama?




Anna Mulle uudise link, ma ei leia seda s***a kuskilt


Uudis on selle teema esimene post. Ja lõpeta palun ropendamine.

      Sinine L6vi (08.01.2011, 21:30)


See, et lepinguta kampa peab nüüd ründama 24h, on jah muidu uudises ära põhejndatud ja selle poolt ma isegi olen, aga seda miks üksikmängijaid peaks 24h ründama välja ei loe uudisest.
Muidu ka: kuna crimes on algusest peale sõjandusega seotud just kambad, siis kambata mängijatel ei tohiks olla sellist eelist nagu 24h.

Arvan ma

      Sinine janar2005 (08.01.2011, 21:37)


see 24h on liiast ilmselgelt. ühis rünnakute korraldamine venib liiga pikaks. näiteks kui tahan kogu kambaga vaenlase kampa rünnata aga pooltel liikmetel kulub 20-30h aega kuni salgad kasarmusse jõuavad. eks mõelge ise edasi, minu arvamus , et 24h liiga pikk aeg+ veel 6h tagasi liikumis aeg. oleks siis näit 16h , siis veel mõeldav.

üldiselt minumeelest polekski vaja mingeid uusi asju väga välja mõelda- kõige parem varjant oli nii nagu vanal 30 limiidi ajal.

      Sinine se7en (08.01.2011, 21:37)


Siis polnud ka rünnet-kaitset eraldi. See muutis asja pingelisemaks.

Aga see on vaid neutraalsete ründamisel. Kuulutage sõda - sõja kuulutamine ongi ju selleks. Peab ikka mingi vahe olema, kas on sõda kuulutatud või mitte.

      Valge lampjalg (08.01.2011, 21:45)



Algne postitaja oli se7en:
see 24h on liiast ilmselgelt. ühis rünnakute korraldamine venib liiga pikaks. näiteks kui tahan kogu kambaga vaenlase kampa rünnata aga pooltel liikmetel kulub 20-30h aega kuni salgad kasarmusse jõuavad. eks mõelge ise edasi, minu arvamus , et 24h liiga pikk aeg+ veel 6h tagasi liikumis aeg. oleks siis näit 16h , siis veel mõeldav.

üldiselt minumeelest polekski vaja mingeid uusi asju väga välja mõelda- kõige parem varjant oli nii nagu vanal 30 limiidi ajal.




Ei ole see 24 h midagi liiga palju. Minu arust võiks veelgi rohkem olla. Siililegi selge, et üksikmängija ei suuda enda linna(u) kaitsta kamba eest. Seega peabki "sõbralikult" suunama mängija kampa.

Teiseks motiveerib see sind sõda kuulutuma teisele kambale. Kui tulevikus peaks tulema sõdade piirang (välja käidud 2-3), siis kaob võimalust nn neutraalsetest kampadest ja "üksiküritajate" pealt rünnata ühte kampa, mida ilmselgelt ka sina teha tahaksid.

Ühisrünnakuid korralda koos oma liiduga, mitte neutraalsetesse kampadesse või kambatute liikmete abil, siis liiguvad kõik sõdurid 14h.

      Valge hsarjas (08.01.2011, 21:50)


ma ei tahagi üksikmängijaid rünnata lihtsalt 24/7 vaenlasega tavaliselt ei sõdi, tavaliselt teed oma rünnaku ära, siis mõnda aega vaikus ja seda vaikust kasutavad aktiivsed liikmed (keda sinise maailma kambas meil suht 100%) kambata kasutajate ründamiseks aga kui ma tahan nüüd uut rünnakut vaenlase pihta korraldada, siis selle plaanimise + teosatamise aeg venib pikale, kuna liikmete salgad laiali igal pool.

      Sinine se7en (08.01.2011, 21:55)



Algne postitaja oli se7en:
ma ei tahagi üksikmängijaid rünnata lihtsalt 24/7 vaenlasega tavaliselt ei sõdi, tavaliselt teed oma rünnaku ära, siis mõnda aega vaikus ja seda vaikust kasutavad aktiivsed liikmed (keda sinise maailma kambas meil suht 100%) kambata kasutajate ründamiseks aga kui ma tahan nüüd uut rünnakut vaenlase pihta korraldada, siis selle plaanimise + teosatamise aeg venib pikale, kuna liikmete salgad laiali igal pool.



Peate lihtsalt valikuid tegema-kas kiusata pisikesi või üksiküritajaid või tegelete vaenlastega. Mina näiteks oma vähest energiat väikeste peale ei raiska. Ei paku mingit pinget.

      Valge hsarjas (08.01.2011, 22:05)


mina isiklikult ka kambata kasutajaid väga ei kiusa aga kui liikmed tahavad pidevalt tegutseda, siis ei tahaks neid keelata.

      Sinine se7en (08.01.2011, 22:06)



Algne postitaja oli L6vi:

Algne postitaja oli ___AnDu___:


See ju uudises seletatud, miks see nii on. Uudist ikka lugesid enne kui küsimusi hakkasid esitama?




Anna Mulle uudise link, ma ei leia seda s***a kuskilt



Uudis on selle teema esimene post. Ja lõpeta palun ropendamine.


lol siuke vend paneb naerma kohe saada mulle link ta kommenteerib uuendust ja küsib kust uuenduse kohta lugeda saab vms

      Valge Brr (08.01.2011, 22:47)


Mul tekkis üks küsimus.
Nimelt kui kasutaja on kambas, ja tema linna on pandud rünnak ooteajaga ning ta lahkub kambast(või visatakse välja), kas siis kui rünnak liikuma hakkab, liigub see 14h või 24h ?

      Sinine kristo111 (09.01.2011, 19:08)



Algne postitaja oli kristo111:
Mul tekkis üks küsimus.
Nimelt kui kasutaja on kambas, ja tema linna on pandud rünnak ooteajaga ning ta lahkub kambast(või visatakse välja), kas siis kui rünnak liikuma hakkab, liigub see 14h või 24h ?



Liikumise aeg määratakse hetkel, kui kasutaja rünnaku teele paneb. Seda olenemata ooteajast.

Seega ei mängi rolli, kas sihtmärk lahkub peale rünnaku algust kambast.

      Sinine L6vi (09.01.2011, 19:32)

« | 1 | 2 | »

Lisa oma kommentaar

Kasutajanimi:
Parool:
Sinu maailm:

5000
/10000